منچستریونایتد در زمین تاتنهام به پیروزی رسید
نوشته شده توسط : swot
اشلی یانگ

اشلی یانگ با زدن دو گل نقش مهمی در پیروزی منچستریونایتد در زمین تاتنهام داشت

منچستریونایتد با برتری ۱-۳ بر تاتنهام فاصله خود را با منچسترسیتی در صدر جدول دوباره به ۲ امتیاز کاهش داد.

منچستریونایتد که امروز (جهارم مارس) در وایت هارت لین مهمان تاتنهام بود، نیمه نخست را علیرغم بازی هجومی و حملات پرتعداد میزبان، با گل دقیقه ۴۵ وین رونی به سود خود خاتمه داد.

تاتنهام نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد اما دو گل (دقایق ۶۰ و ۶۹) از اشلی یانگ، بازیکن ملی پوش منچستریونایتد این تیم را ۳ بر صفر پیش انداخت. یانگ در بازی دوستانه هفته پیش مقابل هلند نیز برای انگلستان یک گل زده بود.

تلاش‌ تاتنهام برای جبران، تنها منجر به جبران یکی از گل‌ها شد. ویلیام دفو که از دقیقه ۸۰ جایگزین ساها شده بود، بر اثر پاس اشتباه رایان گیگز صاحب توپ شد و با یک شوت از بیرون محوطه جریمه، تنها گل تاتنهام در این بازی را به ثمر رساند.

منچستریونایتد با این پیروزی ۶۴ امتیازی شد و با دو امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی، رقابت برای قهرمانی در این فصل لیگ برتر را فشرده نگه داشت.

پس از شکست ۲-۵ مقابل آرسنال در هفته گذشته، این دومین شکست سنگین تاتنهام از زمان بالا گرفتن گمانه‌زنی ها درباره سپردن سکان هدایت تیم ملی انگلستان به هری ردنپ است.

این شکست تغییری در جایگاه سومی این تیم در جدول ایجاد نکرد اما با پیروزی دیروز آرسنال فاصله دو تیم به ۴ امتیاز کاهش یافته است.

امروز دو بازی دیگر از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلستان برگزار شد.

تیم لندنی فولام در زمین خود ولورهمپتون را با ۵ گل بدرقه کرد و به سومین پیروزی پیاپی خود در سه هفته اخیر دست یافت. گل‌های فولام را پوگربنیاک (دقایق ۳۶، ۴۴، ۶۱) و دمپسی (دقایق ۵۶، ۸۳) به ثمر رساندند.

در بازی دیگر نیز در دارابی حساس شمال شرق انگلستان، نیوکاسل میزبان ساندرلند بود که این دیدار پربرخورد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. گل ساندرلند را نیکلاس بندتنر (دقیقه ۲۴) از روی نقطه پنالتی زد و امویابی نیز در دقیقه ۹۰ گل مساوی نیوکاسل را به ثمر رساند.

در جدول رده بندی نیوکاسل با ۴۴ امتیاز ششم، و ساندرلند نیز با ۳۴ امتیاز دوازدهم است.





:: برچسب‌ها: نیویورک , لندن , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: